Iklan

Thursday, September 30, 2010

Melayu.

Klau dah namanya Melayu. Mesti akan ada hasad dengki punya. Bangsa lain tak dengki tapi bangsa kita sendiri yang suka dengki medengki nie. Heran aku. Klau keja kau asyik tertangguh je, Bos suruh buat keja, ko buat derk, camna kau nk maju. Dah la taknk maju, bila bangsa dengan kau lebih sikit, ko dengki, umpat dan kutuk la pulak.


Melayu Bangsaku.

7 comments:

Sergeant Keroro said...

xpe2..abang kan cina islam...he3..

alang said...

Uik. Perli ka? hahaha.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kat malaysia ni yang aku biasa bercampur ... cina,siam,melayu dan india sama je dengkinya..cuma kita ni melayu tu yang nampak melayu lebih..
cuma cara dengki melayu ni agak "kelasik" dan mereka bangsa lain agak kontemporari...

alang said...

haha. Klasik ngn kotemporari... Betul2. Bangsa lain selalunya akan tunjuk depan2. Klau bangsa kita ni, depan punyala main baik., Tapi blakang kita mcm haram.

UnGu VioLet said...

salam ziarah... kunjungan balas..

IxoR@ said...

melayu...

sikap yg sukar di kikis...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

UPDATE