Iklan

Friday, April 17, 2009

Aku rindu kamu

Aku rindu mak dan ayah aku,
Aku sayangkan mak dan ayah aku,
Adakah ini namanya "homesick"
Entah, Ada apa dengan perkataan,
Hanya itu yang ku tahu.
Merapu je artikel ni. Apapun,
Aku dah lama tak balik kg.
Wawawa. Rindu nak balik kampung.
Rindu nak jalan2 kat sawah padi time dingin subuh,
Rindu nak lepak2 dengan2 kawan2 sepermainan,
rindu nak baring2 atas teratak depan umah aku.
Nway, aku dah lama tak balik kg. Sejak aku keluar Wad sampai ke harini,
Mak aku call tadi. Dia ckp dah siap renovate rumah.
Padahal dari start renovate sampai dah siap aku tak balik2.
Waaa, nak balik kg. Tapi tak boleh.
Banyak sangat aral dan rintangan.
Apapun aku akan balik juga, Tak bulan ni,bulan depan,,
InsyaAllah.

Nway Entry ni merapu. Just ignore it. Thank you.

3 comments:

Ryehanna said...

waa..aku pn nak blk kampung gak!

prettyrain said...

laa. balik je la 2-3ari.
paper kan lambt lg.

sue_pinky said...

waaaaaa....kite pn nk balik kg..