Iklan

Thursday, April 16, 2009

Norman and Memey

Adei. Bila kita tanya Norman pasal hubungan ngn memey, "saya kawan biasa saja", tapi bila kita tanya memey , "No komen". Ntah la aku. Dalam drama nak berlakon. Dalam realiti pun nak berlakon jugak eh.
Apapun, biarlah gambar2 ni berbicara kan. Org ckp,gambar boleh beri penerangan seribu kali lebih baik dari bercakap. Entah le.

6 comments:

salcomey said...

biase la tu.. dah nmenye artis... tpi... kesian kat abby tu.. dr hati naluri seorang perempuan.. sy ble byankn betapa hancurnya harapn yg die impikan dlm berumah tangga... sy cume nk sarnakn pd insan yg bergelar lelaki.. cube lah untuk setia... memg lah x semua laki mcm tu.. tpi sllunya llki ble dah jumpe pmpuan yg lbih lawa dr kekasih hatinya... mesti mula beralih arah... hmm.. ape nk jd...

alang said...

Uik. tak semua lelaki mcm tu. Tp saya akui, majoriti lelaki memang macam tu.hehe. PApepun byk2 bersabar ye. N good luck for final exam.

purplechoc said...

topic panas nieh~

Ryehanna said...

ada hikmahnya tu..

sue_pinky said...

22 xtau malu..
sbb 2 sesuke sesuki je bt cm 2..

alang said...

To purplechoc - hehe. Artis malaysia,mcm nie la.

Ryehanna - Betul2,setiap benda mesti ada hikmahnya kan.

Sue-pinky - Betul,dah nama pelakon,kat realiti pun stil nak berlakon gak.hehe