Iklan

Saturday, April 18, 2009

Apabila Bapa Menjadi Pengasuh Anak....









Aku taktau nk post artikel apa. So, aku letak je la,keadaan anak2 yang ditinggal oleh ibunya kepada bapanya.hehe.

9 comments:

charm09 said...

hang jgn mcm ni kat ank hg nt mat hahaha

prettyrain said...

cik abg mcmane plak nanti?

huhu

a.b geldofg said...

tk mau aku!
hahahahaha

alang said...

To charm09 - InsyaAllah tak

To prettyrain - Abg ni lagi pandai jaga anak dari bakal isteri rasanya.hehe

To a.b geldofg - jgn kata tak mahu,nanti kena kat diri sendiri kang.hehe. Gurau2 aja2 k.

kirana said...

Amboiii.... camtu ke?? Tapi ayah kirana the best daddy in the world. Takde la kami jadi camtu sekali bila dia punya turn yg jaga. Jgn under estimate kebolehan bapak2 nih....!

alang said...

To kirana. hehe. Gambar2 diatas sebagai lakonan dan tidak kena mengena ngn mana2 ayah kat Malaysia.hehe. Yup, bapa2 di Malaysia the best in da world

CikLieYzaOnline said...

eiiii,geli la tgk gmbaq ni smua...huhu.soram den...ngak mau sih punya bapak cenggini utk anak2ku nnt..heeeeeeee

alang said...

Oit cik liza. Jgn cakap geli ke apa camtu. Kang jadi sungguh kat cik liza.hehe. Saya tak tau...hehe

qieynah said...

suami aku nnti akan aku latih cam latihan plkn, pergh...gila ah....ko jgn lak jadi cam kaum2 abah yg cenggini