Iklan

Monday, April 13, 2009

Hari Ini di UEM Academy Centre.

HAri ni aku kena g uem centre. Buat MEQI test. Test pasal kita punya emotional quent. Lebih kurang camtu la. Abis je present lebih kurang kul 12 tengah hari, aku cargas g Faber Group. Just nak lepak minum ngn "member". Area kul 2.30 aku call hisyam ataupun lebih dikenali dengan ecam gemas. Mcm mana org bleh panggil dia ecam GEMAS? hehe. Actuly time diploma zaman muda2 dulu, ada 2 org ecam. Satu budak2 panggil ecam johor then yang satu lagi ecam gemas. Uik, apa aku merapu nie.Dah terkeluar tajuk.haha.
Lebih kurang kul 3.10 aku sampai kat UEM. PAstu melulu masuk dalam Lab,ingatkan setle awal dah bleh cargas balik. First aku kena login ke http://www.ukmholdings.ukm.my/meqi/ then masukkan akunye ID. Try dekat sepuluh kali,aku pasrah. ID aku tak valid. Aku dah pikir bukan2 dah. Nama aku dah terkeluar dari senarai UEM Academy ke.hehe. (Sebab byk sgt ponteng). Then ecam gemas n ana ismail pun ckp diorang pun face benda yg sama. Alhamdulillah. Aku pun panggil abg shah utk inform pasal prob tu. setelah dia kodek2 benda tu, Ana ismail punya id dah settle. Tinggal la aku ngn ecam terkontang kanting.
Ecam ckp kat aku, "Mat nama kita takdak sebab tak g kursus hari sabtu ngn Ahad aritu kut?". Pergh,dalam hati aku,kacau2. Rugi beb,program selama 2 tahun sia2 cos tak g kursus 2 ari. Aku blur. Sebab taktau nak watpe, Ecam suh aku citer benda ni dalam blog. Tula Arakian Kisahnya. hehe.

No comments: