Iklan

Saturday, April 11, 2009

What do you need in your life ?

Hari ini,
Bosan. Tak tau nak watpe. rasa kosong. So aku layan lagu2 n video dalam "buku nota" aku ini. Antara lagu yang aku suka...
layAn..

Video ni menginatkan Aku tentang ayat " Hidup ini ibarat antara Azan dan Sembahyang"

Cuba kita bayangkan, Betapa pendeknya jarak antara Azan dan Sembahyang. 10 minit? 15 minit. Entahlah.

Ketika kita lahir kita disambut dengan laungan Azan oleh bapa atau penjaga. Dan apabila kita mati,kita diakhiri dengn sembahyang jenazah. Pendek kan hidup manusia. Ibarat sebuah mimpi dalam mimpi yang panjang...

YA Allah, Ampunilah dosa aku,kedua IbuBapaku, Saudara2 ku dan Umat Islam di Seluruh Dunia. Berikanlah kejayaan kepada golongan2 yang ingin menegakkan Syiarmu di Muka Bumi MilikMu. Aminnn.

No comments: