Iklan

Saturday, June 13, 2009

Perubahan Nama Dalam PKR ?


Actuly, PKR baru membuat beberapa perubahan dalam perlembagaan parti. Cuma satu je yg aku heran, apa kejadahnya diorang tukar perkataan2 seperti menukar istilah bahagian kepada cabang, cawangan kepada ranting, majlis kepimpinan tertinggi kepada majlis pimpinan dan badan perhubungan negeri ditukar kepada majlis pimpinan negeri? Adoiii. Ada kena mengena dengan perlembagaan ke ni? Ataupun ada niat lain disebalik benda nie. Sama2 la kita fikirkan.

8 comments:

patungcendana said...

re:...life is full of challenges....i'm not afraid of challenges... :-)

handhalah ibnu kamil said...

bila ditanya kepada orang yang berjaya.

apa yg menyebabkan kamu berjaya?

jawabnya : tampil berbeza!

hehhe.

LuN said...

variasi!
sbb itu lah
=)

alang said...

haha. to handhalah and Lun. Myb tampil berbeda dan bervariasi itu satu peluang untuk berjaya. Tapi kan, klau kebajikan ahli2 tidak dijaga, adalah penampilan sekadar menutup kelemahan dalaman. hehe. Ntah la. Aku tak pernah masuk PKR pun just information dari ahli2 pkr lain je. Entah. Apapun gudluck DSAI. Anda salah seorang politiking yg Hebat di Malaysia.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

PKR?? so not withi my interest, ok. hayooo.. PAS masih boleh dterima, itupun kalau x jadik boneka sesiapa. katanya jadi boneka UMNO, tp tak sedar sikit-sikit ada yang dah jadik boneka DAP dan PKR.

tepuk dada tanya selera.

re: sebab tu i likeeeee Kedah. hehehe

ubey said...

huu. teraju2 utama diorang terdiri daripada peguam2, teknokrat2 yg arif dgn perlembagaan. jujur. klu usha sidang parlimen. ada beza cmne pemimpin umno ngn pkr bersuara. mungkin ada udang dsebalik mee pkr wt gtu. jgn pandg ngn mata kasar

buaya said...

PKR ni sama je mcm DAP..
Boneka CINA....

fikru1mustanir said...

Salam,

Tampil berbeza?

Jika hanya pada istilah dan nama,
tiada gunanya, sebab isinya tetap yang dulu-dulu juga!

Wasalam. :)