Iklan

Tuesday, January 5, 2010

Ping Pong Versus Badminton

Aku suka sangat main pingpong. Aku takde masalah untuk main pingpong dari pukul 10 malam hingga pukul 1 pagi. Aku selalu main di Sport Planet Aloq Staq. Dengan RM1, aku dapat main berapa lama yg aku nak(sehingga tutup) lengkap bersama 2 bat pingpong dan bola.

Aku tak pandai main Badminton. Aku jarang2 sgt main Badminton.

Apasal aku boleh terbeli Raket Badminton Yonex sedangkan aku tak pernah punyai walau sebatang bat pingpong.... Adehhhh.

3 comments:

prettyrain said...

apa awak merepek ni?

IRIS said...

Bermain badminton....teringat zaman kampus dulu. La ni dah langsug x sentuh.

patungcendana said...

hahaha....

aku pun suka main ping pong...