Iklan

Thursday, March 18, 2010

I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair

I’m Going to the Gatsby Deodorant Street Fair atau dalam bahasa melayunya, Aku akan pergi ke Pesta Jalanan Deodorant Gatsby. Eh betul ke tak.. hehe.

Actuly, apabila sebut tentang Gatsby, pasti ramai akan terbayang rambut 'pacak' sebab minyak rambut gel Gatsby. tapi selain dari minyak rambut, Gatsby juga mengeluarkan perlbagai produk antaranya termasuk Deodorant.

Gatsby Deodorant akan menganjurkan pesta jalanan. Berikut antara maklumat berkaitan;

1. Berlangsung pada 17 April 2010, bermula pada jam 10 pagi hingga 5 petang di ruang legar, Ground Floor Berjaya Timesquare, Kuala Lumpur
2. Pelbagai jenis permainan menarik dianjurkan antaranya; semudah membaling getah hinggalah ke aksi-aksi yang melucukan dan menggeli hati seperti bergusti sumo dalam beg udara oleh para peserta. Peserta permainan ini akan memenangi mata dan anda boleh menebus mata ganjaran yang terkumpul dengan barangan menarik dari Gatsby!! ( Aku sebenarnya tertanya2 gak, Gusti sumo dalam beg udara ni mcm mana eh. Mesti kelakar gila la expecially utk org yg berbadan kecil tapi memakai pakaian udara yg kembung. hehe. )
3. Jgn risau pasal hadiah, semua peserta yang terlibat dan mengambil bahagian dalam permainan layak untuk menyertai cabutan bertuah. Antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi melalui cabutan bertuah adalah barangan elektronik, komputer,telefon bimbit dan baucar tunai berjumlah lebih dari RM 15,000!.... Bukan senang beb nk dapat hadiah2 menarik mcm nie.
4. Untuk ke Deodorant Street Fair di Times Square ni, senang je. Byk pengangkutan awam yg boleh digunakan. Jika kawasan anda berhampiran dengan mana2 stesen komuter, Naik sehingga KL Sentral. Kemudian naik monorail ke Plaza Imbi. Time Square plaza hanya di sebelah anda. Selain itu anda juga boleh menggunakan perkhidmatan bas yg cukup banyak pergi ke Times Square dan kawasan sekitarnya. tetapi pastikan anda menaiki bas yg betul ya. ;) p/s Klau dah taktahu sgt dan tinggal berjauhan dari KL, just naik mana2 pengankutan hingga ke kawasan KL berhampiran Plaza Pudu atau CM, kemudian anda boleh tanya pada orang2 disekitar macam mana nk ke Times Square. InsyaAllah tak sesat.


Selain itu, untuk memenangi dua keping tiket jemputan ke Gatsby Deodorant Street Fair, anda boleh mencuba nasib untuk bermain 5 jenis permainan menarik di laman web www.gatsby.com.my/streetfair . Antara game yg aku suka main Basketball shooting. ;)



Amacam, tinggi tak score aku. hehe.

Tunggu apa lagi, jom la kita beramai2 pergi ke Gatsby Deodorant Fair nanti. Jumpa kat sana ya. ;)

Untuk maklumat lanjut tentang Gatsby dan event yg akan dilancarkan ini, sila lawati website rasmi Gatsby www.gatsby.com.my/streetfair

2 comments:

Unknown said...

salam alan.
Tahniah saya menyahut cabaran dengan menghantar 15 blogger dianugerahkan award pada blog anda. Tahniah alang terpilih. sila cop award ciptaan pcik ya. taklah cantik tetapi saya ikhlas. Hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

singgah jap