Iklan

Sunday, March 21, 2010

Jom Kita Layan Gelek



Sekali sekala relek minda layan gelek dari awek seksi yg tak berapa lawa dari negeri yg lebih dikenali dengan Serambi Mekah Malaysia.

Cargas.

6 comments:

LuN said...

OMG! hari tu pon ada jgk jmpa video kmpulan ppuan2 ni kt fbook. lagu apa ntah tajuk dia. serabut weh kot. lawak btol la dorg ni. lun tgk pon malu. dangdut mmg genre muzik yg plg lun minat, tp x boley blah la tgk ni. huhu ;p

Anonymous said...

It isn't hard at all to start making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat ebook[/URL], You are far from alone if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood methods to generate an income online.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak ajak pun syok tu

mangkuk statik said...

mauahhaa.
bende ni masih misteri bagi aku.
Betul ke diorg ni org kelantan.
Most likely org siam/patani hok kecek kelate. Stripper/pelacur Golok ghitu kot. Agak terlampau gelek dia tuh. Tak boleh di pelajari di kelab2 dangdut biasa!

Kalau lah dia buat shooting gini kat KB, perghh...dah tentu aku pegi....sebelum lari kene perambat ngan penguatkuasa.

Nanti aku siasat!...klau aku rajin.

onie said...

jijik....!

onie said...

jijik!