Iklan

Sunday, May 25, 2008

Awak Dan Saya.....

Awak.
Masa trus beredar,
Tapi hati saya tetap sama.
Keadaan sekeliling telah banyak berubah,
Tapi kasih sayang saya pada awak sentiasa bertambah
Dulu saya banyak masa untuk melayan awak,
Tapi kini saya terpaksa bahagikan masa antara kerja dan awak.
Dulu saya diajar oleh lecture,Kini saya diawasi oleh supervisor.

Awak,
Salah saya kah abaikan awak sekejap sebab beri komitmen pada kerja,
Salah saya kah sebab tk dapat tunjukkan kasih sayang kat awak macam dulu
wlaupun saya stil sayangkan awak macam dulu.
Salah saya kah saya tetap msg awak walaupun jarang2...
Salah saya kah nak tunjukkan prestasi yg baik even kepada technician berpangkat rendah.
Sebab kita taktahu masa depan seseorang.
Mungkin satu hari nanti dia dah berpangkat bos.

Awak tanya dalam diri awak....

Awak nak ke suami yg malas bekerja nak cari rezeki/duit untuk awak dan anak2 ?
Awak nak ke suami yg kerja dengan company kecil yg boleh dipecat bila2 masa ?
Awak nak ke suami yg tak punyai azam untuk berjaya demi kesenangan awak dan anak2 ?
Awak tak rasa bangga ke punyai suami yg berjwatan besar di Syarikat Besar ?

Yg tu je saya nak cakap. Actuly saya pun taktau saya merapu apa ni. Yg saya tahu saya sentiasa sayang dan cintakan awak.

FrOM
-Aku-

No comments: