Iklan

Monday, April 6, 2009

6 April 2009

nway,aku tgh boring,bosan n taktau nak watpe. Nak tdo ada appoinment plak petang nanti.So aku update blog nie.

Erm, semalam,aku tak tido semalaman. Awal tu sibuk wat final year project chapter 1 and 2. Tengah layan buat fyp, momoshiro ngn fared mengadu lapaq. Aku tgk jam,pergh dah kul 4.50am baru nk ngadu lapar.haha. Fred bagi cadangan makan kfc,aku ngn momoshiro belasah je la. G guna keta ijan core. Sampai kat kfc selera aku takde. Ade ke patut sayur ngn kentang putar takde jual pagi2.Yg ada just simple package untuk
breakfast. Dammit. Potong stim betul le Kfc ni. Nak taknak,alang2 dah sampai aku order je la. Sebab taktau nak order pe,aku ikut momoshiro je,Ayam 2 ketul (Original je ada,spicy takde pagi2),bun n nescafe panas yg tak brapa panas. Setle makan, kami gerak. Sampai umah dalam kul 6.30.
Dah masuk Subuh dah pun. So aku setlekan keja apa yg patut n lastly setle fyp aku (draft 1). Sedar2 dah kul 7 pagi. Sebab dah malas nak tido,aku layan tgk momoshiro setup dianya blog.

Area kul 9 pagi,aku gerak g kampus. Trus aku tuju ke bilik Datuk
Prof Engr Dr Ow Chee Seng. Pergh,panjang betul nama dia. Untuk pengetahuan semua,Ow ni supervisor untuk fyp aku n dah dekat 3 minggu aku tak g jumpa dia.hehe.
Ow ni merupakan bekas Presiden Institue Engineer of Malaysia, Major in Mechanical. Dia terkenal kerana merupakan Ketua untuk subject fluid Mechanics 2. Sebut pasal fluid ni,Aku rasa ramai student2 mechanical yg lulus subject ni, termimpi2 mengenai Navier Stokes,tuerbulent n wut eva berkaitan fluid. N subject ni juga yg telah berjaya mengurangkan ramai student mechanical di Shah alam ni.hehe.

Erm,then lepas aku tercegat ketuk pintu bilik dia kali yg ke berapa,Aku ambik keputusan nk msg dia je. N mcm yg aku agak, tak sampai spluh minit,aku dapat reply , kul 3 pm ni di pejabat dekan. Pergh,gila ke apa nak jumpa kat pejabat Dekan. Blur kejap aku. Nak pakai biasa ke or nak pakai bertie. Tadi aku just pakai baju kemeja pun ramai org tegur " Ada presentation ke".hahaha. Hampeh tul dak meki UiTM ni,Pakai skema trus dikatakan presentation. Dalam hati aku duk pikir mcm2. Mcm mana aku nak bincang klau dekan tetiba join sekali.Pergh gabra beb. Aku ckp kat Momoshiro,nk jumpa Ow kat bilik Dekan petang ni, Spontan dia ckp,Ow naik pangkat ke.hahaha. Takkan tetiba Ow naik pangkat jadi dekan.Dekan yg baru ni pun baru berapa bulan dilantik.bak kata org,Tak panas lagi kerusi tu. So,sebab aku dah gatal tangan msg dia,Nak taknak aku kena jumpa jugak.

Sekian. Nak tido,tapi takut terlajak,So aku tulis le entry yg ntah pape untuk hari ni.Hari2 lain pun ntah pape gak kan posting aku.ehehe.

Cargas

No comments: