Iklan

Monday, April 6, 2009

TAG?

Actuly,dulu Aku tak tau pun tag ni binatang apa. Kejap budak ni kena,kejap budak nu plak kena. Tapi Alhamdulillah,Aku tak pernah kena untuk jawab soklan merapu2. Tapi,Akhirnya aku telah ditag oleh Pujangga Malam ( http://faizalpejay.blogspot.com/ ). Pergh tak pasal2 aku kena jawab soklan2 aneh2.hehehe. Oklah Pujangga Malam,aku jawab TaG ko. Klau merapu jgn marah2 k.hahahaa.

1.Bekas kekasih saya adalah

Maria Sharikova


2.Saya sedang mendengar
Ceramah agama dari masjid sebelah umah saya. ( Serius maa).


3.Mungkin saya patut :
makan.


4.Saya suka
tidO


5.Sahabat-sahabat baik saya
Semua yang mengaku diorang kawan saya


6.Saya tak paham
Politik di Malaysia


7.Saya kehilangan
kad WorldCard saya. Ntah,letak mana ntah.


8.Ramai yang berkata
Saya ni budak baik.


9.Makna nama saya
Erm, Pemimpin yg memelihara. :)



10.Cinta itu adalah
Filem.Huhu


11.Di suatu tempat, seseorang sedang
termenung Sendirian...


12.Saya akan cuba
Menyiapkan segala kerja2 yang tertungak.hehe.


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Forever


14.Telefon bimbit saya :
Uik,erm model apa eh.. Sony ericson w660i, Samsung flip(model apa ntah) and motorola c650.


15.Bila saya terjaga dari tidur
BlUr


16.Saya paling meluat apabila :
Tgk gelagat2 tak senonoh budak2 sekolah kat Klcc


17.Pesta/Parti adalah :
Bila sebut Pesta ni , teringat zaman kanak2 dulu,selalu g pesta kat AloQ StaQ nak tgk konset XPDC,SEARCh n group2 rock kapak lain.hehe.


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
Erm,apa ntah nama binatang tu,ala yg berlakon dalam anime "lilo and stitch"


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa sekolah Teknik Cheras dulu.


20.Hari ini :
Serabut.


21.Malam ini saya akan :
G makan nasi ayam dekat kedai Anggerik. ( Nasi ayam dia ni kira ok la. hehe).


22.Esok pula saya akan :
G UEM Nurture.( dengar ceramah or do something yg kadang2 rasa mcm ntah ler.)hehe.

23.Saya betul2 inginkan :
Inginkan apa eh, BMW 5 series ok tak?



25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Genting.Hahaha.


26.Makanan Barat atau Jepun : Dua2 tak sedap.Prefer makanan Melayu lagi. ( Melayu Utara le).hehe.

27.Bilik yang terang atau gelap :
Uik,lain mcm je soklan.huhu.


28.Makanan segera adalah : Maggie and nestum 3 in 1.hehe.


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Cargas.


Sapa aku nak tag:?

1)Me - Sober

2)Fared

3)Momoshiro

4) Typicalfiore

5)Tok Batin Senoi.

No comments: