Iklan

Tuesday, July 21, 2009

ceplos ep.12 p.1

hehe. Actuly malam ni aku lepak2 kat umah je. Layan drama CERPLOS kat youtube. Best gak. Rugi ooo klau korang tak layan.

And episode kali nie buat aku tersenyum.Muahaha. Ada satu insiden, Sebuah keta yg dipandu oleh `Ali` bersama `Kumar` terlanggar sesuatu;

Ali :Weh, apa yg kita langgar arr?
Kumar : Aku rasa orang kut. Mari kita pergi tengok.
Ali : Takmau la, orang ckp tempat ni keras..
Kumar : Apa la kau nie. Skrang ko ckp apa benda tak keras. Jalan, pokok semua keras.
Mari kita pergi tengok.
Ali : Takmau la. Klau ko nak, ko pergi sorang la.
Kumar : Klau aku sorang aku tarak berani.
Ali : Pergi la sorang, aku tinggal kau kat sini.
Kumar : Takmau2 aku tarak berani.
Ali : Abis tu kita blah la.

Hehehe. Myb dialog aku klau korang baca dalam tone korang tak kelakar langsung. So, better korang tgk citer nie sendiri. Hehehe.

P/s Promote drama Malayu.

3 comments:

prettyrain said...

best pe cite ceplos tu?
'bnda' yang comei.
ehehe

IxoR@ said...

Nak tengok tapi asyik tak sempat....

Bizi cam mak datin katanyer!

patungcendana said...

aku tak tahu ada cerita ni...huhuhu