Iklan

Thursday, October 29, 2009

Semalam

Actuly semalam, aku hantar member aku ke ipoh.(pemilik blog cin-amir.blogspot.com) Kondisi abg dia kritical. Awalnya planning nak hantar ke bustand, tapi bas ke ipoh paling cepat pukul 9.30 malam. Sedangkan time tu baru pukul 7.30. So, lepas bincang ngn sorang member, kami terus gerak ke ipoh. Lebih kurang pukul 10.30 selamat sampai ke hospital ipoh. Selesai apa yg patut, aku ngn sorang member aku gerak balik ke Kl lebih kurang pukul 12.30 malam n sampai area pukul 3.00 pagi.

Apapun aku doakan semoga Alang(abg member aku) kembali pulih dan sehat seperti sediakala, InsyaAllah. Ajal maut semunya ketentuan Illahi.

5 comments:

nizaa said...

Sakit ke apa tu? apapun, kita doa jalah moga Allah bagi yang terbaik kat dia...aminn

Werdah said...

Salam Alang,

didoakn agar sgl2nya berjalan dgn baik.. diizinkan Allah sembuh.. amiin

alang said...

Dia accident last 2 week. Still tak stabil and coma lagi sampai skrnag.

kimisai said...

amin...
semoga cepat sembuh tak kira la apa sakitnya...

IxoR@ said...

Hingga ke harini, macam mana keadaan orang tu? Dah stabil ke?

Moga dia dlm keadaan yg baik-baik....amin.