Iklan

Friday, December 4, 2009

Kereta Mayat Dot Blogspot

Aku rasa lebih lebih sebulan blog nie tak berupdated. Ntah la. Blur semacam je akhir2 ini. Tapi, aku selalu je menziarah blog rakan2. Cuma kekadang tak sempat nak tinggal jejak. Lately ni aku suka baca blog Kerata Mayat . Kepada sesiapa yg nak tambah ilmu2 dunia dan agama aku syorkan baca blog nie. Blog yg ringan dan menarik untuk dibaca. :D

P/s Nota tambahan: Sekarang nie aku tgk banyak profile internet di ceroboh oleh hantu2 yg takdak keja. Sebelum nie akaun facebook member aku dah kena. Lani akaun blog Kayu Manis pulak kena. Hmm. Blog Kayu manis kena lagi teruk. Siap hantu tu buat artikel menjatuhkan maruah dia lg. Entahlah. Maybe zaman sekarang, orang @ hantu2 ni seronok menyakat dan manyakitkan hati org lain. Moga mereka2 ini akan mendapat pembalasan yg sepatutnya.

Kepada sesiapa yg mengenali Kayu Manis or lebih mesra dipanggil kak Na, ni addres blog terbaru beliau. http://jasnia81.blogspot.com/

Cargas.

3 comments:

ZahirZ™ said...

thanx sebab mempromosikan blog kereta mayat=)aku suka...sama2 berdiskusi utk menguatkan iman...trime kasih=)

IxoR@ said...

Dalam kita berhati-hati.... terkena juga ye...

Kejam betul mereka...

Mrs Nurul said...

ade hantu ke bekeliaran ke tak pasan pon?