Iklan

Wednesday, March 24, 2010

Mahasiswa di IPTA

Aku dengar berita aritu, pelajar lelaki kurang 30 percent di IPTA2 seluruh negara kecuali Politeknik.


Patut la sejak dua tiga menjak ni aku tgk ramai sgt perempuan yg ambik kos mekanikal. Sebelum ni jgn harap nk nampak awek seksi pakai "tube" pastu pakai jaket mekanikal sambil tak butang jaket. hehe. Klau zaman2 aku dulu, klau ada sekalipun perempuan dalam Mekanikal ni, semuanya kadang2 takde beza ngn lelaki pun. ;)


P/s Yg budak2 laki ni tak masuk IPTA sebab apa? Myb sebab sibuk duk merempit n jd runner,tak kira la utk Pizza hut or despatch. ;)

6 comments:

Faizal@PeJAY said...

aku nak kenal yg pakai tube ang kata tu

alang said...

haha. Tak susah. Petang2 ang lepak kedai mamak dekat bidayah. Time org balik kelas. Bukan kata sorang, 3 4 org ang bleh nampak. Tak caya tanya Hanip

bungkus said...

kita kan lelaki
di campak kemana tak hilang jantannya

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

eeeeee

Encik H said...

nnti kita pg lepak sane sama2 erk...aku pun nak usha gak...hak3..

Encik H said...

nnti kita pg lepak sane sama2 erk...aku pun nak usha gak...hak3..